Görüşmeyi Başlat
1
Bilgi almak ister misiniz?
Kodu Tara
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
ONLİNE MUAYENE
ONLİNE RANDEVU
SONUÇLARI GÖR

Hasta ve Ziyaretçi Politikası

 

Tedavi sırasında hastaya yardımcı olmak üzere; mevzuatın ve hastanemizin imkanlarının elverdiği ve hastanın sağlık durumunun gerektirdiği ölçüde, tedaviden sorumlu doktorun uygun görmesine bağlı olarak, hastanın refakatçi bulundurma hakkı vardır. Bu hakkın nasıl ve ne zaman kullanılacağı hastanemizde belirlenen usul ve esaslara uygun olarak gerçekleştirilmelidir. Hastanızın sağlığı açısından bu konuda bize yardımcı olmanızı ve hastanemizin refakatçi politikası çerçevesinde belirlenen usul ve esaslara uygun şekilde hastanıza refakat etmeniz gerektiğini önemle belirtmek isteriz.
Güvenli bir sağlık hizmeti sunumu için hastanemizde bulunduğunuz süre içerisinde aşağıda belirlenmiş olan hususlara dikkat etmeniz önemlidir.

KİMLER HASTA ZİYARETİNE GELMEMELİDİR?

  • 12 yaş altı çocukların,
  •  Ateş, öksürük, balgam çıkarma gibi şikâyeti olanların,
  •  Enfeksiyona yatkınlığı olanların,
  •  Herhangi bir kronik hastalığı olanların hasta ziyaretine gelmemesi gerekir.

 

HASTA ZİYARET KURALLARI

  • Hasta ziyareti sadece ziyaret saatlerinde yapılmalıdır (10-00-22:00 saatleri arasında).

  • Çocuklar hasta ziyaretine getirilmemelidir.
  • Ziyaret süresi mümkün olduğunca kısa tutulmalıdır.
  •  Her hasta için, ikiden fazla ziyaretçi bulunmamalıdır.
  • Hasta yataklarına oturulmamalıdır.
  • Hasta başında ve hastane ortamında herhangi bir yere dokunulmamalıdır.
  • Hasta başı cihazları ve yatak kumandası gibi hasta ile ilgili tedavi malzemelerine dokunmamalı veya bunlarla oynanmamalıdır.
  • Hastaya doktorunun izni olmaksızın herhangi bir yiyecek veya içecek getirilmemelidir.
  • Hasta ziyaretinde herhangi bir şey yenilip içilmemelidir.
  • Hasta ziyaretlerine canlı çiçek getirilmemelidir.
  • Hasta mahremiyetine saygı gösterilmelidir.
  • Hasta ziyaret saatleri dışında, ziyaret taleplerinde bulunulmamalıdır.
  • Çocuk hastaların, kardeş ve arkadaşları sağlık çalışanlarının belirlediği uygun zamanlarda ziyaretçi olarak kabul edilir. 


REFAKATÇİ KURALLARI

 

  •  Refakatçiler (hekim ve hemşire direktifleri dışında), hastaya yönelik herhangi bir uygulamada bulunmamalıdır.

  •  Refakatçiler hastaneye ait eşya ve malzemeleri düzenli/temiz tutmalıdır.
  •  Hasta ve yakınları, hasta odası ile servis koridorlarında yüksek sesle konuşmamalıdır.
  •  Hasta odalarındaki televizyonlar, başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılmalı; doktor vizite saatlerinde kapatılmalıdır.
  •  Refakatçiler, hastalarını hastane dışına çıkarmamalıdır.
  •  Hastane dâhilinde tütün ve alkollü madde kullanması yasaktır.
  •  Refakatçiler, hekimin bilgisi dışında hastaya yiyecek veya içecek vermemelidir.
  •  Refakatçi sayısı bir kişiyle sınırlıdır.
  •  Sadece bir refakatçi hastasının ismini belirterek yemek hizmetinden faydalanabilir.
  •  Refakatçi değişimlerinden servis hemşireleri haberdar edilmelidir.
  •  Refakatçiler, hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğunda hemşirelere haber vermelidir.
  •  Hastane kurallarına uymadıkları takdirde refakatçilerin refakat durumları kabul edilmeyecektir.
  • Aldığınız hizmetin memnuniyet olarak size dönmesi için “Hasta&Yakınlarının Görüş ve Öneri Formu,  Yatan Hasta Memnuniyet Anket Formu,  Ayaktan Hasta Memnuniyet Anket Formu veya Acil Servis Hasta Memnuniyet Anket Formu’ nu doldurarak görüşlerinizi bildirmeniz bizim için büyük önem arz etmektedir.


KURALLARA UYDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDER,
ACİL ŞİFALAR DİLERİZ